Do Chebu se přestěhoval roku 1949, v té době už byl velkým fanouškem jazzu. „V Německu vysílala řada stanic pro americké vojáky, na kterých se hrála hlavně swingová muzika a které se tady daly chytit. Po válce jsem bydlel v Ústí, odkud to byl kousek do Prahy, kde po válce hrály špičkové světové kapely. Pravidelně jsem vyrážel na jejich koncerty, a to mi v té době ještě nebylo ani šestnáct. Zato už jsem jako správný jazzový fanoušek nosil klobouk.“ V Chebu začal hrát s gymnazisty, později založil s Jiřím Baierem, další výraznou osobností chebské hudební scény, divadélko Reflex. Na začátku 60. let vznikla kapela Cat Club, kterou, jak říkal, složil z nejlepších muzikantů široko daleko. „Do Svobody chodilo na čaje šest set, někdy sedm set lidí. Hráli jsme vždycky od čtyř odpoledne až do deseti do večera. Honorář byl z dnešního pohledu směšných 45 korun.“ Počátkem 60. let hrál také v kapele právě vzniklé profesionální chebské divadelní scény. V 70. letech působil v taneční skupině Sextet. „S tou jsme vyrazili na dva roky do tehdejšího západního Německa. Vydržel jsem s nimi asi až do dvaaosmdesátého. Michal David a podobné kousky, které se postupně začaly v repertoáru objevovat, mě už přestaly bavit.“
Po revoluci se k jazzu vrátil, stál také u zrodu festivalu Jazz Jam Cheb (1995). S pražskými Jazz Unity si zazpíval i v legendární Redutě a s mladými muzikanty dal dohromady kapelu Groove.